کد خبر: ۶۷۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۷۴۸
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آرزوی هر فوتبالیستی است که زیر نظر امیر قلعه نویی کار کند.
به گزارش خبرداغ ،هادی محمدی در گفت وگو با کاپ، درباره شرایط خود در تیم تبریزی اظهار داشت: اینجا همه چیز خوب است. روز اولی که به تمرینات تراکتورسازی آمدم از حضور 5هزار تماشاگر متعجب شدم. این همه تماشاگر در تمرینات را تا به حال ندیده بودم. آنها برای ما انرژی زا هستند. در بازی با پیکان هم که در تهران برگزار شد تماشاگران تراکتورسازی ما را حمایت کردند. حضور آنها هم به ما انگیزه می دهد و هم مسوولیت مان را دو چندان می کند.

وی درباره خط دفاعی این فصل تراکتورسازی و حضور بازیکنانی چون محسن بنگرو خالد شفیعی بیان داشت: ما با هم رابطه خوبی داریم و در عین حال رقابت می کنیم هرکدام که بهتر باشیم بازی خواهیم کرد و باعث افتخار من است که کنار آنها بازی می کنم. تلاش ما این است که بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشیم.

محمدی درباره محسن بنگر خاطرنشان کرد: آقا محسن کوه تجربه است. ایشان کاپیتان پرسپولیس و سپاهان بوده و آدم بزرگ و پخته ای است. پختگی را هم در حرف زدن او می بینم و هم در عملکردش داخل زمین. فکر می کنم با حضور ایشان و دیگر مدافعان فصل خوبی را داشته باشیم.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با توجه به توانایی اش در بازی در دیگر پست ها آیا احتمال دارد در دفاع کنار به میدان برود ، اذعان داشت: فکر نمی کنم تا جایی که من می دانم قرار است در پست دفاع وسط بازی کنم البته من در گذشته در پست های دیگر هم بازی کردم و به جز دروازه بانی در دیگر نقاط زمین توانایی بازی دارم. در داماش مدافع راست بودم و در دیگر تیم ها نیز به عنوان دفاع چپ و راست بازی کردم.

بازیکن تیم تبریزی درباره ستاره های تراکتورسازی گفت: این همه ستاره نشان از بزرگی تیم ما دارد. البته مدیریت کردن آنها کار سختی است که به نظرم این کار از عهده آقای قلعه نویی برمی آید. ما می خواهیم دو جام را کسب کنیم واین نیازمند تلاش زیاد است. من در ذوب آهن در کنار همبازیانم توانستیم رکورد بزنیم و دو جام حذفی پشت سر هم را به دست آوریم. حالا هم همه هدفم این است که با تراکتورسازی قهرمان شوم.

محمدی درباره برخی انتقادات به میانگین سنی تراکتورسازی تصریح کرد: سن مهم نیست؛ عملکرد مهم است. مهدی رجب زاده با 38 سال سن بهترین بازی را در لیگ می کند. همین آقا محسن  جوری با نشاط تمرین می کند که انگار یک جوان 28 ساله است.

وی درباره دیگر اهداف فوتبالی خود گفت: اصلی ترین هدفم تیم ملی است. امسال می خواهم نظر آقای کی روش را جلب کنم. من فقط یک بار پاسپورتم را به فدراسیون دادم و آن هم برای سفر به ازبکستان بود که چون ذوب آهن درگیر جام حذفی بود حضورم منتفی شد. من 25 سال سن دارم و باید خودم را نشان دهم. گاهی عده ای می گویند تو حالاحالاها جا داری و بعدهم که سنم بالا رفت لابد می گویند تو دفاع هستی و چون سنت بالا رفته نمی توانی در تیم ملی موثر باشی. با همه این حرف ها امسال همه تلاشم را خواهم کرد تا نظر آقای کی روش را جلب کنم.

مدافع تراکتورسازی درباره کار کردن زیر نظر امیر قلعه نویی و تفاوت های او با یحیی گل محمدی گفت: هر دو مربی بزرگی هستند.  هر دو فوتبال را هم می فهمند و بسیار باشخصیت هستند. آقا یحیی خیلی به من کمک کرد. امیرخان هم مربی بزرگی است که جام های زیادی را گرفته و آرزوی هر بازیکنی است که با او کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تراکتورسازی به فکر گلزنی هم هست، تاکید کرد: با توجه به شرایط قدی تیم ما و به خصوص مدافعین قطعا روی ضربات کاشته و کرنر شانس خود را برای گلزنی امتحان خواهیم کرد و خود من دوست دارم برای تراکتورسازی گلزنی کنم.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که قصد دارد با کفش آبی به میدان برود و یا قرمز، گفت: کفش های مختلف با رنگ های مختلف می پوشم. اعتقاد ندارم که با پوشیدن آبی و قرمز می توان چیزی را ثابت کرد. به نظر من بازیکن در هر تیمی که بازی می کند باید به خاطر آن سرش را جلوی توپ بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: