کد خبر: ۶۷۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۷۳۸
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:خوشحالیم که در هفته اول میزبان هستیم اما ای کاش ورزشگاه یادگار امام آماده بود و هواداران زیادی می توانستند به ورزشگاه بیایند.
به گزارش خبرداغ ،هادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با حضور بازیکنان تراکتورسازی در تست پزشکی فدراسیون اظهار داشت:از اولین ساعات صبح امروز در ساختمان ایفمارک حضور پیدا کردیم و تست پزشکی موردنظر را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.

وی همچنین افزود: چند روزی است که در تهران هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. بعد از دوره بدنسازی دو بازی دوستانه خوب با پیکان و استقلال خوزستان برگزار کردیم و از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم. یک بازی هم با پدیده یکشنبه هفته آینده برگزار خواهیم کرد که امیدوارم آمادگی ما را بالاتر ببرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره هدف گذاری این تیم در لیگ شانزدهم تصریح کرد: قطعا به دنبال قهرمانی هستیم. از روز اولی که با آجرلو مذاکره کردم تا به تراکتورسازی بیایم به من گفت که تیم را برای قهرمانی می بندیم. بازیکنان بزرگی در تراکتورسازی حضور دارند و در مجموع، مجموعه خوبی دور هم جمع شده اند. آجرلو هم یک مدیر کاربلد و بسیار بادانش است که می تواند تیم را به سوی قهرمانی سوق بدهد. با این وضعیت من امید دارم که تراکتورسازی نه تنها در یک جام بلکه در دو جام قهرمان شود. فکر می کنم با بازیکنانی که هم اکنون در تیم هستند پتانسیل فتح دوگانه را دارند.

محمدی درباره رقابت بین بنگر و شفیعی در خط دفاعی بیان داشت: این رقابت فقط مختص به خط دفاع نمی شود. بلکه در تمام پست ها ما بازیکنان خوب زیاد داریم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید نیمکت قدرتمندی هم داشته باشد. این طور نباشد که اگر یک بازیکن مصدوم شد تمام برنامه ها به هم بریزد. مدیران تراکتورسازی از هر نظر اتفاقات لیگ را پیش بینی کردند تا مشکلی پیش نیاید. رقابت ما هم در خط دفاعی جذاب است.

وی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه میانگین سنی تراکتورسازی بالاست گفت: ما به اندازه بازیکنان باتجربه بازیکن جوان هم داریم. در ضمن آنهایی که سن شان هم بالاست به اندازه بازیکنان جوان انگیزه دارند و در تمرینات زحمت می کشند. این طور نیست که بگوییم چون یکسری از بازیکنان سن شان بالاست پس خوب نیستند. شاید میانگین سنی تراکتورسازی بالا باشد اما قطعا از نظر دوندگی و انگیزه چیزی کمتر از تیم های دیگر نداریم.

مدافع تراکتورسازی در پایان درباره قرعه کشی لیگ و رویارویی این تیم در هفته اول با استقلال خوزستان در تبریز خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در هفته اول میزبان هستیم اما ای کاش ورزشگاه یادگار امام آماده بود و هواداران زیادی می توانستند به ورزشگاه بیایند. بازی کردن در یک زمین دیگر کار را برای ما سخت می کند و ما دوست داشتیم در یادگار لیگ را آغاز می کردیم. با این حال از همان اول برای قهرمانی تلاش می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: