کد خبر: ۶۷۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۶۸۲

پدال نوشت: پس‌ازاینکه تصاویر بدون پوششی از نسل جدید E کلاس کوپه منتشر شد، این بار تصاویر و فیلم‌های جاسوسی از نسخهٔ کابریوی این خودرو انتشاریافته است. E کلاس کابریو چهارمین عضو خانوادهٔ نسل جدید E کلاس خواهد بود (البته اگر نسخهٔ کشیدهٔ E کلاس که مخصوص بازار چین ساخته‌شده است را به‌حساب نیاوریم). نسخه‌های سدان و استیشن E کلاس که معرفی‌شده‌اند، نسخهٔ کوپه نیز به‌زودی رونمایی خواهد شد و پس‌ازآن نسخهٔ کابریو با سقف جمع‌شو نرم که در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش خواهد بود معرفی می‌شود.

Mercedes Benz E Class Cabrio
Mercedes Benz E Class Cabrio

داخل خودرو با نسخه‌های سدان و استیشن E کلاس یکسان خواهد بود با این تفاوت که صندلی عقب که در سدان و استیشن ظرفیت سه سرنشین را دارد در کوپه و کابریو دونفره خواهد بود. در زیر کاپوتِ نمونه‌های کوپه و کابریو نیز شاهد موتورهای جدیدی نخواهیم بود چراکه هر دو مدل با همان موتورهای 4 و 6 سیلندر مدل‌های سدان و استیشن عرضه خواهند شد.

2018 Mercedes-Benz E-Class Convertible Rendering
2018 Mercedes-Benz E-Class Convertible Rendering

قدرتمندترین نمونهٔ E کلاس کابریو نیز همان مدل E63 AMG خواهد بود که از یک نیروگاه 4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند. این پیشرانه در دو سطح قدرت 570 اسب بخار در نسخهٔ استاندارد و 610 اسب بخار در نسخهٔ S عرضه خواهد شد و نیروی خود را نیز از طریق یک گیربکس 9 سرعتهٔ اتوماتیک انتقال می‌دهد.
Mercedes Benz E Class Coupe
Mercedes Benz E Class Coupe
Mercedes Benz E Class Coupe
Mercedes Benz E Class Coupe

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: