کد خبر: ۶۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۶۲۲
وزارت بازرگانی کشورعراق واردات پنج محصول کشاورزی هندوانه، گوجه فرنگی، سیب زمینی و طالبی و خربزه را تا اطلاع ثانوی و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ممنوع کرد.
وزارت بازرگانی کشورعراق واردات پنج محصول کشاورزی هندوانه، گوجه فرنگی، سیب زمینی و طالبی و خربزه را تا اطلاع ثانوی و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ممنوع کرد.

به گزارش تسنیم، وزارت بازرگانی کشور عراق واردات پنج محصول کشاورزی را به دلیل بهبود وضعیت تولید داخل و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی این کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.
 
بنابر این گزارش در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت ایران اشاره شده است که این کشور دیگر اجازه واردات 5 محصول هندوانه، گوجه فرنگی، سیب زمینی و طالبی و خربزه را را به کشور خود نمی‌دهد.

شرح کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«عطف به نامه شماره 18676/311/95 مورخ 27/3 /95 در خصوص تماس تلفنی رایزن محترم ج.ا.ایران در عراق با معاون وزیر کشاورزی، مدیر ثبت سفارش وزارت بازرگانی و مسئولین مرزهای جنوبی عراق مشخص گردید ورود هندوانه، گوجه فرنگی، سیب زمینی و طالبی و خربزه بدلیل کفایت تولید داخل و مازاد بر نیاز و برای حمایت از کشاورزان عراقی، تا اطالع ثانوی واردات به عراق ممنوع بوده وپیش از این نیز ورود کلم، چغندر، کاهو و شلغم ممنوع اعلام گردیده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: