کد خبر: ۶۶۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۵۲۹
در حالی که برخی منابع آگاه نزدیک به وزارت امور اقتصادی و دارایی، پیش از این اظهار داشتند که جابجایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران به دلیل اخذ وام کم‌بهره توسط وی بوده، پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که مدیرعامل جدید نیز علاوه بر دریافت حقوق‌های غیرمتعارف در زمان عضویت در هیأت مدیره این شرکت، تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت کرده است.

به گزارش فارس،«محسن پورکیانی» مدیرعامل جدید که تا پیش از این در رده‌های میانی شرکت مسئولیت داشته و در کمتر از ۲ ماه گذشته به عضویت هیأت مدیره بیمه ایران ارتقا یافته، تاکنون بالغ بر ۳۵۶ میلیون تومان وام ضروری، اتومبیل، ضروری تعمیرات مسکن، وام مسکن ذخیره فنی و وام طرح نوید دریافت کرده است.

بر اساس مستنداتی که در اختیار قرار گرفته، جمع حقوق و مزایای وی نیز در اردیبهشت ماه البته با مسئولیت عضو هیأت مدیره نزدیک به ۱۷ میلیون تومان بوده است.

در عین حال به گفته برخی منابع نزدیک به این شرکت دولتی، جابجایی‌های صورت گرفته در بیمه ایران با هدف بازگرداندن ۲ نفر از معاونان سابق این شرکت صورت گرفته که مدیرعامل قبلی برخلاف نظر وزیر اقتصاد آنان را از سمت خود جابجا کرده بود.

این گزارش حاکی است این دو عضو هیأت مدیره که هر ۲ دارای گرایش و وابستگی‌های خاص سیاسی هستند، تا پیش از این، هر یک ۷۴۰ میلیون و ۵۹۰ میلیون تومان وام دریافت کرده و حقوق، مزایا و پاداش آنها نیز در سال گذشته هر یک حدود ۲۵۰ میلیون و دیگری ۲۴۲ میلیون تومان بوده است.

شایان ذکر است، مدیرعامل جدید شرکت بیمه ایران که روز دوشنبه با حکم علی طیب‌نیا به این سمت منصوب شد، چهارمین مدیرعامل این شرکت در دولت یازدهم است.

از نکات جالب در فیش حقوقی محسن پورکیایی دریافت ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اضافه‌کاری است در حالی که اضافه‌کاری وی صفر بوده است.

برای مشاهده تصویر بزرگ فیش حقوقی مدیرعامل جدید بیمه ایران کلیک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: