کد خبر: ۶۶۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۸۰
سه ستاره بزرگ ایرانی همچنان در لیست خرید پرسپولیسی ها حضور دارند که از این تعداد، تنها دو نفر می توانند سرخپوش شوند.
آخرین وضعیت نقل وانتقالات پرسپولیس / مذاکره با 3 ستاره بزرگ دیگر ادامه دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته است و با نفراتی چون علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، ساسان انصاری و به تازگی وحید امیری به توافق رسیده است. این یعنی سرخپوشان تهرانی فقط دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکن لیگ برتری خواهندداشت.

 

در  حال حاضر مسوولان پرسپولیس در حال مذاکره با کاوه رضایی، مهدی ترابی و مهردادمحمدی هستند. از این سه نفر دو بازیکن می توانند به پرسپولیس بپیوندند. کاوه رضایی بازیکن آزاد است اما از خارج از ایران پیشنهاد دارد و استقلال هم به جذب او بی تمایل نیست. مهدی ترابی با سایپا قرارداد دارد و نارنجی پوشان برای دادن رضایتنامه او مبلغی حدود یک و نیم میلیارد تومان درخواست کرده اند. اما مهرداد محمدی کمی نزدیک تر به پرسپولیس به نظر می رسد. باشگاه راه آهن و پرسپولیس برای انتقال این بازیکن به توافقات اولیه رسیده اند اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

 

باید دید در پایان چند نفر از این سه بازیکن سرخپوش می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: