کد خبر: ۶۶۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۵۸۱

پدال نوشت: به‌تازگی تصاویر نسخه‌ای قدرتمند کراس اوور کامپکت مرسدس بنز یعنی GLC با موتور V8 و با پوشش اندکی در قسمت سپر جلو منتشرشده است. مرسدس بنز هیچ‌گاه علاقه‌ای به ساخت نسخهٔ AMG از مدل GLK نداشت اما با تغییر نام این مدل در نسل جدید به GLC، گویا سازندهٔ آلمانی تصمیم به ساخت نسخهٔ اسپرت این مدل با یک پیشرانهٔ قدرتمند 4 لیتری V8 بای توربو گرفته است. GLC63 AMG نسخه‌ای عملکرد بالا خواهد بود و برای کسانی که مدل GLC43 AMG با پیشرانهٔ V6 و 362 اسب بخار قدرت را به‌اندازهٔ کافی قدرتمند نمی‌دانند به بازار خواهد آمد. حتی انتظار می‌رود مدل GLC63 S با 510 اسب بخار قدرت نیز عرضه شود.

Mercedes Benz GLC63 AMG
Mercedes Benz GLC63 AMG

برای هماهنگی GLC با قلب قدرتمند V8، مرسدس-آ ام گ در حال انجام اصلاحاتی در این خودرو است. بدنهٔ ماشین نسبت به مدل GLC43 کمی تهاجمی‌تر خواهد شد، ترمزها و رینگ‌ها بزرگ‌تر شده و ورودی‌های هوا نیز برای رساندن هوای بیشتر به پیشرانه بزرگ‌تر خواهند شد که ظاهر GLC63 را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. این در حالی است که در داخل خودرو هم تغییرات و اضافاتی که از یک مدل لوکس اسپرت انتظار می‌رود صورت خواهد گرفت.

Mercedes Benz GLC43 AMG
Mercedes Benz GLC43 AMG

انتظار می‌رود مرسدس بنز از GLC63 AMG در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی کند و فروش آن تا قبل از پایان سال آغاز شود. رقیب مستقیم GLC63، ب ام و X3 M است که زودتر از اواخر 2017 و یا اوایل 2018 عرضه نخواهد شد.

Mercedes Benz GLC43 AMG
Mercedes Benz GLC43 AMG

منبع: motor1

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: