کد خبر: ۶۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۶۵
شرکت بی ام و تصاویر جدید از مدل ۲۰۱۷ خودروهای سری دو خود منتشر کرده است که بسیار جذاب هستند. از پیشرانه نصب شده بر روی آن‌ها نیز اطلاعات جدیدی منتشر شده است.
zoomit.ir - علی طهوری: شرکت بی ام و تصاویر جدید از مدل ۲۰۱۷ خودروهای سری دو خود منتشر کرده است که بسیار جذاب هستند. از پیشرانه نصب شده بر روی آن‌ها نیز اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

بی ام و در حال به روز رسانی زنجیره توان مدل‌های سری دو برای سال ۲۰۱۷ است. نسخه کوپه و سقف باز به ترتیب از آخرین مدل‌های پیشرانه ۴ و ۶ سیلندری استفاده می‌کنند و عملکرد خوب را در کنار بازدهی مناسب ارائه می‌دهند. این خودرو نشان جدیدی به خاطر کارایی‌های مختلفش دریافت خواهد کرد.

در رده‌های پایین، مدل230i جدید  جای خودش را به 228i داده است. 230i یک خودروی توربو شارژ دو لیتری چهار سیلندر اسپرت محسوب می‌شود، حداکثر توان این خودرو ۲۴۸ اسب بخار برآورد می‌شود که نسبت به ۲۴۰ اسب بخار در نسخه پیشین پیشرفت داشته است. حداکثر گشتاور این خودرو ۲۵۸ پوند فوت است که تغییر چندانی تجربه نکرده است.

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

در رده‌های بالاتر، مدل M240i جایگزین M235i شده است. سری‌های عملکرد بالای M از یک پیشرانه سه لیتری شش سیلندر استفاده می‌کنند در حالی که توان این خودرو ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور آن ۳۶۹ پوند فوت گزارش شده است. در نسخه قبلی شاهد توان ۳۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۳۰ پوند فوتی بوده‌ایم.

جعبه دنده این سری شش سرعته دستی و هشت سرعته خودکار است همچنین سیستم تمام چرخ‌ها محرک همچنان در مدل‌های سری M دیده می‌شود. مدل کوپه M240i از گیربکس هشت سرعته با قابلیت انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها استفاده می‌کند که سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۴.۲ ثانیه طی می‌کند، درست ۰.۲ ثانیه سریع‌تر از نسخه‌های قبلی.

جالب است بدانید که نسخه کوپه تمام چرخ محرک M240i به اندازه نسخه دیفرانسیل عقب M2 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد سریع است. مدل M2 تغییری برای سال ۲۰۱۷ نخواهد کرد. این خودرو از پیشرانه شش سیلندر سه لیتری توربو شارژ شده استفاده می‌کند که ۳۶۵ اسب بخار توان و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

پیش نمایش بی ام و سری دو 2017

مصرف سوخت این خودرو و قیمت آن هنگامی که عرضه خودرو نزدیک است یعنی در تابستان امسال اعلام می‌شود. بیشترین تغییرات در فروش خودروهای سری یک هاچبک بی ام و را شاهد خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: