کد خبر: ۶۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۵۴۳
موسوی تبریزی در همایش اصلاح‌طلبان:
دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که ارزش‌های ما نیز در سال‌های دولت قبل آسیب جدی دید.

ارزش‌ها در دولت قبل آسیب جدی دیدندآیت‌الله سیدحسین موسوی تبریزی در نشست هم‌اندیشی فعالان انتخاباتی استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری که صبح امروز در تالار نیایش سعادت آباد در حال برگزاری است، گفت: خداوند کمک کرد تا دل‌های شما به هم نزدیک شود و وعده خدا است که اگر دل‌های مومنان به هم نزدیک شود، به نتیجه برسد.

وی افزود: در سوره رعد و سوره انفال یک آیه تکرار شده است که خداوند می‌فرماید با اینکه بشر را با عزت آفریده شده است اما عزت را در دست تو قرار دارد و هر جا با هم حرکت کرده باشند، به نتیجه رسیده است.

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: حالا یک بار حرکت علیه یک نظام ظالم بود و یک بار علیه منافقان که از داعش بدتر بود و خدا نمی‌گوید مسلمان باشد و می‌گوید هر قومی متحد باشد، به نتیجه می‌رسد.

موسوی تبریزی در ادامه سخنان خود، اشتباهات و خطاهای دولت گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: این اشتباهات و خطاها فقط مسائل مالی نبود و ارزش‌های ما نیز در این سال‌ها آسیب جدی دید.

وی یادآور شد: اگر این ایثار ۹۲ را در ۸۴ داشتیم این اتفاقات نمی‌افتاد.

 منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: