کد خبر: ۶۵۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۵۸۳
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: «استقلال باید دو فصل دیگر از پایه‌هایش بازیکن بگیرد نه اینکه برود و برای خرید فوتبالیست هزینه‌های میلیاردی کند.»

افشارزاده نباشد یک ثانیه هم در استقلال نمی مانمحسن روشن از اطلاعیه سایت باشگاه استقلال برای تست‌گیری تیم‌های پایه‌ای بسیار ناراحت است. او اگرچه به عنوان مدیر آکادمی آبی‌پوشان از سوی افشارزاده اعلام شده است اما از این ماجرا اطلاعی ندارد و انتقادات تندی می‌کند.

 

وی گفت: «من چند نشست با بهرام افشارزاده داشتم و پیرامون آکادمی استقلال صحبت کردیم. ابتدا من نمی‌خواستم این سمت را قبول کنم اما فقط و فقط به خاطر شخص افشارزاده پذیرفتم و اعلام کردم اگر او روزی نباشد من هم یک ثانیه نمی‌مانم. رفاقت من و ایشان مربوط به امروز و دیروز نیست و خودم اعتقاد دارم افشارزاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است.»

 

روشن بعد ادامه داد: «آکادمی یک بحث بزرگ و بااهمیت است. شاید در ایران زیاد به آن بها داده نشود ولی امروزه در دنیا بیشترین توجه به تیم‌های پایه‌ای استقلال می‌شود. وقتی در امارات و باشگاه الاهلی بودم 4 تیم داشتیم و 10 زمین تمرین بود. همین حال 5 بازیکن تیم ملی امارات عضو همان آکادمی من در الاهلی بودند. استقلال باید جوری در بحث تیم‌های پایه‌ای فعالیت کند که دو فصل دیگر از پایه‌هایش بازیکن بگیرد نه اینکه برود و برای خرید فوتبالیست هزینه‌های میلیاردی کند.»

 

پیشکسوت استقلال نسبت به پرداخت 10 هزار تومان پول برای شرکت در تست تیم‌های پایه‌ای استقلال انتقاد کرد: «من از این موضوع کوچک‌ترین اطلاعی ندارم و نمی‌دانم بر چه اساسی و چه کسی این تصمیم را گرفته است. اگر بنده مدیر آکادمی هستم باید هماهنگی‌های لازم با من در این باره می‌شد. ضمن اینکه اگر بنده می‌دانستم اجازه نمی‌دادم از بچه‌ها بابت تست پول بگیرند. به نظرم این یک ننگ بزرگ است که تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس در وقت تست‌گیری پول بگیرند. مطمئن هستم شخص افشارزاده نیز از این موضوع اطلاعی نداشت.»

 

روشن در پایان گفت: «بنده برای حضور در پایه‌های استقلال شرایطی را خواستم و گفتم برای استارت باید این امکانات فراهم شود. حالا با افشارزاده باید حرف بزنم چون به خاطر او می‌خواستم بیایم. فعلاً عازم شمال هستم و وقتی برگشتم تصمیم می‌گیرم.»

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: