کد خبر: ۶۵۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۵
احمد صفری و سید جواد حسینی‌کیا در دور دو مانتخابات مجلس دهم از حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و سنقروکلیایی پیشتاز انتخابات شدند.

 با پایان فرآیند شمارش آراء دور دوم از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و سنقروکلیایی، منتخبین مردم در حوزه‌های مذکور مشخص شدند.

بر پایه این گزارش در حوزه انتخابیه کرمانشاه از مجموع آراء شمارش شده احمد صفری با ۷۰ هزار و ۸۳۸ رأی نسبت به سعید حیدری طیب با ۴۸ هزار و ۴۸۸ هزار رأی پیشتاز و پیروز قطعی انتخابات شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان سنقر وکلیایی اما سید جواد حسینی‌کیا با۱۶ هزار و ۱۸ رأی نسبت به محمدعمادی رستگار با ۱۳ هزار و ۹۸۹ رأی پیشتاز و پیروز نهایی انتخابات است.

به گزارش مهر، به این ترتیب تکلیف ۲ کرسی دیگر مجلس نیز مشخص شد و احمد صفری و سید جواد حسینی کیا از حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و سنقروکلیایی راهی بهارستان شدند.

گفتنی است هنوز مراجع رسمی این نتایج را تایید نکرده اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: