کد خبر: ۶۵۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۹۲
رئیس نهاد رهبری ولی فقیه در دانشگاه‌ها: براساس سند موسیقی، برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها ممنوع است.
برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ ها ممنوع شدخبرگزاری صدا و سیما: رئیس نهاد رهبری ولی فقیه در دانشگاه‌ها: براساس سند موسیقی، برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها ممنوع است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان کرد: موضوع موسیقی سال‌ها قبل هم مورد توجه بود و با توجه به اختلاف نظری که درباره برگزاری کنسرت ها و نوع موسیقی در دانشگاه ها بود، لازم است که سیاست گذاری در این رابطه صورت گیرد.

وی گفت: وزارتخانه های علوم و بهداشت، دانشگاه آزاد و نهاد رهبری ولی فقیه در دانشگاه ها متولی این سند هستند و این سند با همکاری آن ها تصویب و به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

محمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه نوع موسیقی باید در دانشگاه ها وجود داشته باشد افزود:‌ در دانشگاه ها باید از موسیقی فاخر و متعالی که از نظر محتوایی و مسائل شرعی تعریف درستی داشته باشد استفاده شود، چرا که دانشگاه‌ها یک محیط علمی هستند و برگزاری کنسرت با فضای علمی سازگار نیست.

وی تاکید کرد: باید موسیقی عالی و فاخر را تقویت کنیم.

محمدیان گفت: برای این تصویب این سند اختلاف نظری وجود نداشت و تمامی موارد و موضوعات آن به صورت اجماعی مورد تایید و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

سند موسیقی اواخر پارسال تصویب و به دانشگاه های ابلاغ شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: