کد خبر: ۶۵۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۸۱
با توجه به تصویر تازه منتشر شده، طراحی آیفون 7 تفاوت چندانی با پیشینیان خود ندارد.
هم اکنون ذهن تمامی علاقه مندان به محصولات اپل و نسل بعدی آیفون ها یعنی آیفون 7 مشغول است و همه در این فکر هستند که شکل ظاهری آیفون 7 چگونه خواهد بود. شایعات زیادی در مورد حذف پورت هدفون، تجهیز این مدل به نمایشگر OLED واسپیکرهای استریو شنیده ایم. اما اخیراً به لطف یک پست جدید که در Nowhereelse.fr منتشر شده، طراحی تازه ای از آیفون 7 ارایه شده که گفته می شود یک طراحی فنی ست. اگر این طراحی را واقعی فرض کنیم، می توان گفت که این اولین نگاه ما به نسل بعدی آیفون های اپل است.

عکس: طراحی جدید آیفون 7
با توجه به تصویر تازه منتشر شده، طراحی آیفون 7 تفاوت چندانی با پیشینیان خود ندارد. در واقع می توان گفت که این طراحی بسیار شبیه به طراحی آیفون 5c است با این تفاوت که جنس بدنه مدل جدید از فلز تهیه خواهد شد. همچنین اپل در نگه داشتن گوشه های گرد آیفون ممارست به خرج داده و به نظر می رسد که در عوض، تغییراتی در طراحی خطوط آنتن ایجاد کرده است. با توجه به این تصویر، خطوط آنتن از بدنه و در واقع قاب پشتی حذف شده است و تنها در قسمت پایینی گوشی شاهد این خطوط هستیم.

علاوه بر این اگر دقت کرده باشید، حفره دوربین به نظر بزرگتر از آیفون های قبلی است و بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که بخش دوربین بروزرسانی خواهد شد. در نظر داشته باشید که این طراحی به یک آیفون 4.7 اینچی مربوط است و اگر در این مدل به دنبال تنظیمات دو دوربینه می گردید، باید آن را در نسخه پیشرفته تر آیفون 7 پلاس جستجو کنید. البته شاید رندرهای آیفون 7 پلاس نیز تا مدتی دیگر در فضای مجازی منتشر شود و نمای کلی این مدل را نیز به کاربران ارایه دهد.

در هر حال همه این خبرها در حد گمانه زنی و شایعه هستند اما باید امیدواریم باشیم که یک محصول متفاوت را از اپل ببینیم.

وب‌سایت تک شات
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: