کد خبر: ۶۵۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۴۱
محققان موفق به تولید کفش ورزشی جدیدی شده‌اند که نه تنها از فناوری چاپ سه بعدی در ساخت آن استفاده شده بلکه در این فرآیند یکی از نرم‌افزارهای رایانه‌ای پیشرفته نیز به کار گرفته شده است.
خبرگزاری مهر: محققان موفق به تولید کفش ورزشی جدیدی شده‌اند که نه تنها از فناوری چاپ سه بعدی در ساخت آن استفاده شده بلکه در این فرآیند یکی از نرم‌افزارهای رایانه‌ای پیشرفته نیز به کار گرفته شده است.

استفاده از فناوری چاپ سه بعدی در عرصه‌های مختلف توسعه چشمگیری یافته که صنایع مرتبط با طراحی و تولید تجهیزات و البسه ورزشی از جمله آن‌هاست.

اکنون محققان شرکتی موسوم به Under Armour همپای سایر غول‌های شناخته شده عرصه تجهیزات ورزشی نظیر آدیداس و نایک وارد عمل شده و با بهره‌گیری از تازه‌ترین دستاوردهای این عرصه، یکی از پیشرفته‌ترین کفش‌های ورزشی جهان را تولید کرده است.

پیشرفته‌ترین کفش ورزشی دنیا +عکس


نکته بارزی که در این نوآوری دیده می‌شود استفاده از نرم‌افزار رایانه‌ای برای طراحی و در نهایت چاپ حرفه‌ای این کفش است که آن را از سایر محصولات رقبا متمایز می‌کند.

شرکت سازنده اعلام کرده که با استفاده از این نوآوری محصولی ارایه شده که ورزشکاران در حین استفاده از آن بالاترین پایداری و راحتی را احساس خواهند کرد.

این کفش ورزشی به تعداد بسیار محدود تولید شده و با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد. گفته می‌شود به زودی کار تولید انبوه این محصول فناورانه در آمریکا آغاز خواهد شد.

شرکت Under Armour همچنین خبر داده که در نظر دارد به زودی استفاده از این نوآوری را در طراحی و ساخت سایر کفش‌ها از جمله کفش‌های طبی نیز آغاز کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: