کد خبر: ۶۵۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۳۴
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش خبر داد
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم خبر داد.
تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی متوسطه دوممحمدحسین سلیمی جهرمی ، با بیان اینکه در راستای استقرار نظام 3-3-6 موج تغییرات به متوسطه دوم و پایه دهم می‌رسد، اظهار کرد: این موضوع نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق در حیطه‌های مختلف است که نیروی انسانی نیز این جمله آنهاست.

وی افزود: کمیته ای در همین زمینه تشکیل شده و مشغول بررسی راهکارهای ساماندهی، متناسب سازی و بهسازی نیروی انسانی است و برنامه‌هایش را تا اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد کرد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی دروس جدید برای متوسطه دوم از سال آینده وارد جدول برنامه درسی می‌شود گفت: معلمان باید برای تدریس این دروس آموزش ببینند.

وی تاکید کرد: نیاز به نیروی انسانی جدید و همچنین نیروی انسانی آموزش دیده برای دروس جدید هم در شاخه نظری و هم فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: