کد خبر: ۶۵۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۹۱
نرگس آبیار با تاکید بر حضور فعال در روز انتخابات و ذکر مثالی از مشارکت‌های کوچک‌تر گفت: این مشارکت مربوط به سرنوشت چند ساله کشورمان است. پس چه خوب که همه‌مان روز جمعه برای رای دادن حاضر باشیم.

 در روزهای گذشته تعدادی از هنرمندان کشورمان بدون حمایت از لیست، جناح و یا فرد خاصی در انتخابات پیش رو بر لزوم  حضور حداکثری پای صندوق انتخابات تاکید کردند.

به گزارش فارس، برخی از هنرمندان با مثال آوردن از نمونه‌های کوچکتر از اثرات مشارکت در جامعه و برخی دیگر مستقیما به اثرات مثبت حضور حداکثری تعیین سرنوشت مردم و جامعه تاکید کردند.

دعوت هنرمندان برای حضور فعال مردم در انتخابات/ استدلال نرگس آبیار برای رای دادن چه بود؟

نرگس آبیار نیز با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت:

یک بار در جلسه ماهانه ساختمان و رای گیری برای انتخاب مدیر شرکت نکردم. صبح (روز) بعد در تابلوی اعلانات مطلبی از مدیر ساختمان توجه‌ام را جلب کرد که مضمونش این بود: کسانی که در جلسه ماهانه و انتخاب مدیر شرکت نکرده‌اند، به هیچ عنوان حق اعتراض به مبلغ شارژ و موارد مربوط به ساختمان را ندارند. این نمونه کوچکی برای من بود که در جلسات مشارکت جمعی مثل مجمع سالیانه انجمن نویسندگان و رای گیری شرکت کنم. چه رسد که این مشارکت مربوط به سرنوشت چندساله کشورمان باشد. پس چه خوب که همه‌مان روز جمعه برای رای دادن حاضر باشیم .

از میان هنرمندان، محمدصادقی، بیوک میرزایی، منوچهر آذر، لاله اسکندری، مریم کاویانی و ... نیز بدون حمایت از طیف خاصی از مردم دعوت کردند تا روز جمعه ۷ اسفندماه در سرنوشت ۴ سال آینده خود و جامعه حضور فعال داشته باشند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: