کد خبر: ۶۵۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۰۵
هنگامه قاضیانی در پست اخیر خود در اینستاگرام که کاملا رنگ و بوی انتخاباتی داشت عنوان کرد که به الياس حضرتى رای خواهد داد.

هنگامه قاضیانی: من با اعتماد رای می دهم

هنگامه قاضیانیدر پست اخیر خود در اینستاگرام که کاملا رنگ و بوی انتخاباتی داشت عنوان کرد که به الياس حضرتى رای خواهد داد.

هنگامه قاضیانینوشت:

«الياس حضرتى انتخاب من است با "اعتماد". اين "اعتماد" مهمترين كد شناسايى او ميان نامزدهاى سرشناس در انتخابات مجلس است؛ روزنامه "اعتماد" با مديريت حضرتى سالهاست كه در ميدان پر مين مطبوعات، با گذر از گردنه ى چند توقيف، هر روز در سراسر ايران منتشر ميشود و از معدود جرايدى است كه هنرمندان ايران به آن "اعتماد" دارند. دومين كد شناسايى او، "تجربه" است؛ 16 سال حضور مستمر در پارلمان، آن‌ هم در مجلس‌ قدرتمند سوم، مجلس خطير پنجم و مجلس شجاع و دلير ششم، حكايت از تجربه ى او دارد. الياس حضرتى، وجهه‌ى ديگرى هم دارد. حضرتى، مرد رزم و پيكار و جهاد در جبهه‌هاى جنگ است؛ يكى مثل صدها هزار جوانى كه از همه چيز براى وطن‌شان گذشتند. روز جمعه، نام او را در كنار ديگر اعضاى ليست ائتلاف اصلاح طلبان در برگه رأى مى نويسم چون او را مى شناسم؛ و به او "اعتماد" دارم»

هنگامه قاضیانی به چه کسی رای می دهد؟! + عکس

صفحه اجتماعی هنگامه قاضیانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: