کد خبر: ۶۵۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۴۶
جلایی‌پور
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: تندروها با سرپوش گذاشتن روی خطاهایی که در دوران حاکمیت آنان رخ داده است، می‌خواهند دولت روحانی یک دوره‌ای به پایان برسد.

تندروها دنبال یک‌دوره‌ای شدن دولت روحانی‌ هستند/ مردم به لیست کامل اصلاحات رای بدهندحمیدرضا جلایی‌پور با اشاره به وضعیت سیاسی کشور اظهار داشت: الان شرایط به شکلی است که رای مردم اثر موثر در آینده این کشور خواهد گذاشت.

او با بیان اینکه وضعیت تندرو‌ها مشخص است، متذکر شد: آنها به دنبال این هستند که با سرپوش گذاشتن روی خطاهایی که در دوران حاکمیت آنان رخ داده است، دوران پر هزینه سال‌های ۸۴ تا ۹۲ را تکرار کنند و دوران ریاست جمهوری روحانی را یک دوره‌ای به پایان ببرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: با این حال رای مردم می‌تواند مجلسی میانه‌رو و عاقل درست کنند که با کمک دولت، کشور را چند قدم در مسیر توسعه پیش‌تر ببرند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر فضا برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شده است، گفت: مردم آماده باشند و شناسنامه‌هایشان را در دسترس قرار دهند و صبح زود به صندوق‌های رای مراجعه کنند. همچنین در روز انتخابات به سراغ دوست و آشنا و همسایه بروند و آنها را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مناطق محروم دوستان و آشنایان خود را فعال کنیم که در انتخابات حضور پیدا کنند و به لیست مورد حمایت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت رای بدهند.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: