به گزارش خبرداغ به نقل ازروابط عمومی بانک سرمایه، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات از سوی بانک مرکزی طراحی و اجرا می شود.
به همین منظور از تمامی مشتریان گرامی بانک سرمایه دعوت می شود تا از طریق لینک رسمی زیر در نظرسنجی فوق شرکت نمایند:
https://cbi.ir/survey/34070.aspx
شایان ذکر است؛ این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام میشود و پاسخها صرفاً به صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. یافتههای این طرح در سیاستگذاریهای مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، ارتقای مشتریمداری و تقویت سازوکارهای صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.