به گزارش خبرداغ به نقل ازپایگاه اطلاعرسانی بانک سپه؛ دکتر آیتاله ابراهیمی در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه مدیران صف در نظام بانکی، اظهار داشت:شناخت دقیق شرایط اقتصادی و درک رفتار مشتریان از سوی روسای شعب، آنان را قادر میسازد تصمیمات کارآمدتری اتخاذ کرده و خدمات مؤثرتری ارائه دهند.
مدیرعامل بانک سپه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان استان فارس، دستیابی به رتبههای ممتاز درسطح ملی را نتیجه انسجام، همدلی و تعهد همکاران دانست و افزود: مزیت رقابتی بانک سپه در ایجاد توازن بین محیط درونی و بیرونی بانک نهفته است رویکردی که به حفظ تمایز پایدار در عرصه بانکی کمک میکند.
وی با تأکید بر لزوم توسعه بانکداری دیجیتال و الکترونیک خاطرنشان کرد: بهرهگیری از ابزارهای نوین و راهکارهای خلاقانه، علاوه بر جذب منابع جدید، زمینه ارتقای سطح خدمات و تقویت جایگاه بانک سپه در نظام بانکی کشور را فراهم میآورد.
دکتر ابراهیمی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان، ضروری است روسای شعب ذهنیت تغییر را در خود پرورش دهند و با نگاهی آیندهنگرانه، شعب را به پایگاههایی پویا و مشتریمدار تبدیل کنند.
در پایان این نشست، از شعب برتر منطقه فارس که عملکرد مثبت داشتند و همچنین از روسای شعبی که در آزمون بنکو موفق به کسب رتبههای برتر شدند، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد