کد خبر: ۹۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۴۸
طلافروشی‌ها ملزم به جانمایی یک دستگاه دوربین مداربسته مشرف به چهره مراجعین و مشتریان هستند و حتماً در زمان خرید ضمن انجام مراحل احراز هویت، در صورت استفاده از کلاه، ماسک، عینک آفتابی و ... مراجعه‌کننده ملزم به برداشتن آن‌ها است.

دستورالعمل جدید برای خرید طلا : موقع خرید هم کلاه را درآورید هم ماسک و عینک رابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ طبق نامه ارسالی از پلیس تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، کلیه واحدهای صنفی فروشندگی طلا و جواهر و مسکوکات به منظور کاهش فرآیند پولشویی مجرمین، ملزم به جانمایی یک دستگاه دوربین مداربسته مشرف به چهره مراجعین و مشتریان می باشند .

ایسنا در خبری نوشت: همچنین حتماً در زمان خرید ضمن انجام مراحل احراز هویت، در صورت استفاده از کلاه، ماسک، عینک آفتابی و ... مراجعه کننده ملزم به برداشتن آن‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: