کد خبر: ۹۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۵۳
بالاخره قیمت‌ها در بازار طلا در روندی نزولی قرار گرفت و سکه هم با سقوط میلیونی، در مرز ۴۵ میلیون تومان قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ همان‌طور که کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کردند، بازارها باز هم در روندی نزولی قرار گرفتند؛ به طوری که سکه ریزش بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و طلا نزدیک به ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

پیگیری از معامله‌گران حاکی از آن است که بازار طلا در اشباع خرید سنگین قرار دارد و باید منتظر اصلاح قیمت طی چند هفته‌ اخیر بود. در این میان، نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است که بازار در آرامش نسبی قرار دارد و دیگر مانند قبل خبری از خریدهای هیجانی و افزایش تقاضا نیست.

به گفته او، حتی رکود هم حاکم است و روال عادی طی‌می شود. ما امیدواریم در روزهای آینده شاهد برقراری ثبات نسبی در قیمت ها باشیم.

سقوط میلیونی قیمت سکه در بازار/ بازار طلا لرزید؛ قیمت‌ها آرایش جدید گرفت

گزارش میدانی خبرآنلاین نشان می‌دهد که قیمت طلا در روز یک‌شنبه ۱.۱ درصد و سکه ۳.۵ درصد کاهش یافت. بنا به این گزارش، هر گرم طلای ۱۸ عیار که در روز شنبه کانال ۴ میلیون تومان را لمس کرده بود، در روز یک‌شنبه با ریزش در حدود ۴۸ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان شد. این یعنی طلا در حدود ۱.۱ درصد ارزان شده است. هر مثقال طلا هم با کاهش ۲۱۵ هزار تومانی، در بازار ۱۷ میلیون و ۲۲۳ هزار تومان شد.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی از آن است که هر قطعه سکه امامی در حدود یک میلیون و ۶۱۵ هزار تومان ریزش کرد و به قیمت ۴۶ میلیون و ۹۵ هزار تومانی رسید. سکه بهار آزادی هم ۶۳۵ هزار تومان ریخت و ۴۱ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان شد.

اما قیمت نیم‌سکه در بازار ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. بر همین اساس، نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۷ میلیون تومان و سکه گرمی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

در این میان، بررسی‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد که حباب سکه امامی به ۸ میلیون تومان رسیده است. حباب سکه در روز یک‌شنبه یک میلیون و ۲۴۶ هزار تومان کاهش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: