کد خبر: ۹۷۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۶۵
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «رضا مسرور» را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ایرنا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در حکم «عبدالناصر همتی» خطاب به مسرور آمده است: نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی های ارزنده، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

«عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت های محوله از خداوند متعال خواستارم.»

در حکم صادره از سوی همتی خطاب به دبیر جدید این شورا تاکید شده است: انتظار می رود، در این دوره مسئولیت نسبت به فعال سازی ظرفیت های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و معرفی و بازاریابی جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و پیگیری و برنامه ریزی جهت انتقال تکنولوژی به داخل کشور اهتمام ویژه و جدی بورزید.

پیش از این، حجت‌الله عبدالملکی ۱۴ آبان سال ۱۴۰۱ از سوی وزیر اقتصاد وقت به این سمت منصوب شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: