کد خبر: ۹۷۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۶۵
قیمت جدید دام زنده اعلام شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ گزارش‌ها نشان می‌دهد که در استان تهران قیمت دام زنده نزولی بود؛ به طوری که هر کیلو گوسفند زنده حداقل ۲۸۵ هزار تومان و حداکثر ۳۱۰ هزار تومان قیمت داشت. هر کیلو گوساله زنده نیز بین ۱۷۵ تا ۱۹۲ هزار تومان به فروش رفت.

در استان چهارمحال و بختیاری، قیمت دام‌زنده مشخص شد. هر کیلو گوسفند در این استان حداقل ۲۸۰ هزار تومان و حداکثر ۳۰۰ هزار تومان بود. هر کیلو گوساله هم حداقل ۱۷۵ هزار تومان و حداکثر ۱۸۵ هزار تومان است.

در استان فارس نیز هر کیلو گوسفند زنده بین ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد. هر کیلو گوساله زنده نیز افزایش قیمت داشت و بین ۱۷۰ تا ۱۸۷ هزار تومان به فروش می‌رود.

در این میان، در استان خراسان‌رضوی هر کیلو گوسفند زنده حداقل ۲۵۵ هزار تومان و حداکثر ۲۶۵ هزار تومان است. گوساله زنده نیز حداقل ۱۸۰ و حداکثر ۱۸۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

قیمت دام زنده – گوسفند

قیمت جدید دام‌زنده امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

قیمت دام زنده - گوساله

قیمت جدید دام‌زنده امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: