کد خبر: ۹۷۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۵۴
فرمانده سابق سپاه در توئیتی نوشت: اگر طعم خونریزی رژیم صهیونیستی را مست کند حتی شاید به ایران حمله کند؛ لذا دولت‌های سوریه، عراق و ایران هرچه زودتر تصمیم بگیرند.

محسن رضایی: اسرائیل شاید به ایران هم حمله کند/ ایران، سوریه و عراق هرچه زودتر تصمیم بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو با محکوم کردن متوقف نمی‌شود و پس از لبنان به دمشق و بعد از آن به بغداد و اگر طعم خونریزی مستشان کند حتی شاید به ایران حمله کند؛ لذا دولت‌های سوریه، عراق و ایران هرچه زودتر تصمیم بگیرند.

وی در توئیتی دیگر نوشت:

مشخص شد که سازمان‌های بین‌المللی و رهبران جهان، مشابه دوران هیتلر با مماشات، راه باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو را باز گذاشته‌اند. اگر آزادیخواهان جهان بپا نخیزند و جلوی او را نگیرند، تاریخ یکی از تلخترین دوران خود را خواهد دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: