کد خبر: ۹۷۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۹
در جلسه امروز شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش انتصابات جدیدی در حوزه معاونت‌های این وزارتخانه صورت گرفت.

۹ انتصاب جدید در آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در جلسه امروز شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش «رضوان حکیم زاده» با حفظ سمت در معاونت آموزش ابتدایی به عنوان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک معرفی شد.

ایسنا در خبرینوشت:همچنین «حسین صادقی» با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

همچنین «مجتبی هاشمی» نیز جایگزین امین رضوی نژاد، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و «شاپور محمدزاده» جایگزین امیرمحمد خرازانی دبیر هسته گزینش و مشاور وزیر شد.

در ادامه با حکم دکتر کاظمی، «رضا روستایی» جایگزین حسین الموسوی مدیرکل دبیرخانه گزینش شد و «محمدرضا مصیب زاده» دبیرکمیسیون آموزش قران جایگزین باقری شد.

دکتر «مسعود شکوهی»، «علی‌نقی یزدان‌پناه» و «علی رمضانی» در احکامی به عنوان مشاور وزیر در امور رفاهی، فرهنگی و تشکل‌های دانش آموزی منصوب شدند.

 توسط وزیر آموزش و پرورش، احکام و ابلاغ‌ها ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: