کد خبر: ۹۷۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۵۲
​مدیرعامل بانک صادرات ایران با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تبریز، برای تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌‌های مختلف عمرانی و خدمات شهری در این شهر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در نشستی با شهردار و مقامات شهرداری تبریز، ضمن تشریح فناوری‌ها و قابلیت‌های نوین بانکداری این بانک، راهکارهای تأمین مالی برای عملیاتی کردن طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ این شهر را ارائه و بر توسعه همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

سیفی در این نشست که با حضور مدیران ارشد بانک نیز همراه بود، با اشاره به اینکه پلتفرم‌های بانکداری در دنیا متحول شده و به سمت پرداخت‌های غیرکارتی پیش رفته است، از رونمایی فناوری‌های نوین بانک برای تسهیل پرداخت‌های موبایلی در آینده نزدیک خبر داد و امکان بکارگیری برخی از این فناوری‌ها برای تسهیل حمل و نقل عمومی در تبریز را از جمله این قابلیت‌ها دانست.

وی با تشریح الگوهای تأمین مالی نوین در بخش مسکن، به ارائه پیشنهاداتی برای کمک به حل برخی دغدغه‌های مدیران شهری تبریز پرداخت و شیوه‌های مختلف تأمین مالی برای حمایت از توسعه این شهر را پیشنهاد داد.

در این نشست همچنین یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با استقبال از رویکردهای سازنده بانک صادرات ایران برای کمک به این شهر، به ظرفیت‌های مختلف و اهداف و برنامه‌های متنوع و استفاده از الگوهای جدید خدمات شهری اشاره کرد و رونق و بهبود بخش مسکن، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری و مترو، حل مشکلات ناترازی انرژی، حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت اوراق بهادار را از جمله مهمترین دغدغه‌های شهر تبریز عنوان کرد.

3R7A5024.JPG

توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مرتبط، ارائه خدمات مالی و بانکی به صورت ارزی و ریالی، اعطای تسهیلات و تعهدات، تأمین مالی واحدهای تولیدی و کمک به حفظ و توسعه اشتغال در این شهر از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.​

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: