کد خبر: ۹۷۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۸
بانک صادرات ایران در تداوم سیاست‌های حمایتی خود از فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه حمایت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به عنوان یکی از بانک‌های حامی فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه «ابله»، «آنتراکت»، «تکه‌ای از تو» و «اینجا خونمونه»، در پردیس سینمایی ملت حمایت کرد.

40.JPG

مهرداد رضائی، بازرس ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این اکران که با حضور و استقبال علاقه‌مندان به هنر سینما برگزار شد، در سخنانی به بیان اهمیت توجه به هنر ایرانی اسلامی و تأمین مالی و همچنین حمایت از هنرمندان متعهد پرداخت.
دو فیلم کوتاه «آبله» و «آنتراکت» با تهیه‌کنندگی و بازیگری فاطمه‌السادات مختاری، همکار بانک صادرات ایران تولید شده که در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز مورد استقبال قرار گرفته است. فیلم کوتاه «هناسه» و «قبل از غروب» نیز به تهیه‌کنندگی وی تولید شده است.
بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، طی سال‌های اخیر با حمایت از ساخت و تولید آثار فاخر ملی در حوزه فرهنگ و هنر، جایگاه ویژه‌ای در این زمینه دارد که حمایت برگزاری جشن بزرگ حافظ، جشنواره فیلم کوتاه رشد و اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه اخیر نمونه‌هایی از این موارد هستند.
همچنین کمک به تولید برخی آلبوم‌های موسیقی فاخر ایرانی توسط ایرج خواجه‌امیری، حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی و همکاری با همایون شجریان و کیخسرو پور ناظری برای تولید آلبوم «ش م س» از جمله حمایت‌های بانک صادرات ایران در حوزه موسیقی اصیل ایرانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: