کد خبر: ۹۷۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۳
​ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه سیستان در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۲ ساعت زودتر به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کار این ادارات دوباره تغییر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به صدور هشدار هواشناسی و به دلیل وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های منطقه سیستان (پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه شنبه، ۲۰ شهریور ماه، با دو ساعت تعجیل به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

مهر نوشت: بر این اساس، کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت درمان هستند، در این روز در شهرستانهای اعلام شده، به صورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: