کد خبر: ۹۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۷۴
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رادیکالهای دو جناح به همدیگر توپ پاس می دهند، رادیکال های یک جناح فضا را تند می کند و رادیکال های جناح مقابل با پاسخ تندتر بستر را برای واکنش طرف مقابل مهیا می سازند تا این چرخه تندتر و تندتر شود.

۳ راهکار موثر مقابله با رادیکالیسم/ رادیکال‌های دو جناح به هم نون قرض می‌دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سوپر انقلابی‌ها همواره با نگاه طلبکار به جمهوری انقلابی نگریسته اند و به واسطه تنگ نظری، دایره انقلابی گری را کوچک کرده اند؛ این جماعت بعد از جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نیز با ادامه همان مشی طلبکارانه اتهام زنی به چهره های انقلابی را ادامه می دهند.

ناصر ایمانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تلاش سوپر انقلابی‌ها برای برهم زدن آرامش سیاسی کشور گفت: برای پرداختن به این موضوع باید رادیکالیسم را ریشه یابی کرد. رادیکالیسم در هر دو جناح سیاسی کشور وجود دارد و اگر می خواهیم با آن برخورد کنیم باید همه سیاسیون دو جناح بر این مهم همت بگمارند.

وی با بیان اینکه رادیکالیسم را می شود کم اثر و حتی بی اثر کرد، افزود: این هدف محقق می شود به شرط آنکه هر دو جناح این موضوع را جدی بگیرند. روزی مجلس به کابینه رأی اعتماد کامل داد، مشاور مطبوعاتی آقای روحانی توئیت توهین آمیزی خطاب به آقای پزشکیان زد که این مستمسکی برای رسانه های بیگانه شد تا آنها نیز از همان تعبیر برای خطاب کردن آقای پزشکیان استفاده کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: رادیکالهای دو جناح به همدیگر توپ پاس می دهند، رادیکال های یک جناح فضا را تند می کند و رادیکال های جناح مقابل با پاسخ تندتر بستر را برای واکنش طرف مقابل مهیا می سازند تا این چرخه تندتر و تندتر شود. به عبارت دیگر رادیکال‌های دو جناح به هم نون قرض می‌دهند.

وی با اشاره به راه های مقابله با رادیکال های دو جناح افزود: آقای دکتر پزشکیان در چند ماه اخیر تا به امروز رویه خوبی را در مقابل رادیکال ها پیش گرفت یعنی بی توجهی و تلاش برای جلوگیری از بزرگ کردن اینها دو رویکردی است که آقای پزشکیان مقابل مواضع تند رادیکال ها دنبال کرده است، او حتی مقابل اقدامات رادیکالی برخی نمایندگان در مجلس موضع نگرفت و اسیر بازی آنها نشد.

ایمانی با اشاره به فضاسازی های کاذب رادیکال ها علیه محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری، گفت: افراد کوچک همواره می خواهند با پرخاشگری به بزرگان خودشان را مطرح کنند تا جامعه احساس کند اینها تأثیرگذار برعرصه سیاسی کشور هستند، حال آنکه اینها در اقلیت‌اند، پس نباید گذاشت رادیکال ها به هدف خود برسند.

وی افزود: یکی دیگر از موثرترین روش های کم اثرسازی رادیکالیسم این است که برخورد با رادیکالیسم محدود به یک جناح نشود و اهالی هر جناح سیاسی با رادیکال های جناح خود برخورد کنند مثل کاری که آقای قالیباف با رادیکالیسم داخل مجلس کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: