کد خبر: ۹۷۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۵۵
مهدی کروبی ضمن تشکر از تلاش رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه برای رفع حصر، گفته است که امیدوارم رفع حصر به‌زودی انجام شود اما به‌شرطی که با رفع حصر میرحسین موسوی همزمان باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین کروبی در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی مبنی بر این که خبرهای خوبی درباره‌ی رفع حصر در جریان است، گفت: باید بگویم که در هفته‌ی گذشته یک پیغامی از طرف آقای پزشکیان رئیس جمهور و آقای اژه‌ای رئیس قوه قضاییه داده شد که دنبال رفع حصر آقای کروبی هستیم و موافقت‌هایی شده است. لذا پیرو این پیغام، ما نظر آقای کروبی را خواستیم که یک چنین چیزی گفته شده است.

بنا به روایت انصاف نیوز، به گفته‌ی او، «کروبی گفته که من و آقای موسوی سال ۸۸ به نتیجه‌ی انتخابات معترض بودیم و اعتراض ما هم باعث شد که من و آقای موسوی را به خاطر آقای احمدی نژاد، نزدیک به ۱۵ سال در حصر قرار دادند. در این مدت هم نه محاکمه‌ای انجام شد و نه حکم قضایی صادر شد و به صورت غیرقانونی جفت ما را در حصر قرار دادند».

حسین کروبی ادامه داد: آقای کروبی گفت ضمن تشکر از آقای محسنی اژه‌ای و آقای پزشکیان که دنبال رفع حصر من بودند، ولی لازم است خدمت این دوستان بگویم که ما هر دو همزمان حصر شدیم و اگر قرار شود روزی رفع حصر شود ما هر دو باید رفع حصر شویم. لذا امیدوارم انشالله این کار به‌زودی انجام شود ولی با همدیگر باشد. من رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم.

او در پایان گفت: پیغام آقای کروبی را من به همراه مادرم حضورا خدمت آقای اژه‌ای و برای آقای پزشکیان هم از طریق دوستانشان پیام حاج آقا را ابلاغ کردیم و امیداریم که این حصر هرچه زودتر اما هر دو با هم رفع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: