کد خبر: ۹۷۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۳۶
بانک سرمایه به مشتریان دارنده حساب‌های وکالتی در این بانک تسهیلات ویژه پرداخت می کند.

اعطای تسهیلات ویژه به صاحبان حساب های وکالتی بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک، در طرح جدید خود و با توجه به نوع حسابی که مشتریان به عنوان حساب وکالتی خود معرفی کرده اند، تسهیلات ویژه ای را بر اساس ضوابط بانکی، پرداخت می نماید.

شایان ذکر است مشتریانی که حساب قرض الحسنه خود را به عنوان حساب وکالتی معرفی کرده اند از تسهیلات قرض الحسنه با مدت باز پرداخت 20 ماهه و نرخ کارمزد 4% و مشتریانی که حساب کوتاه مدت عادی خود را معرفی کرده اند از تسهیلات مرابحه با مدت بازپرداخت 20 ماهه و نرخ سود ویژه 16 درصد و با شرایط زیر بهره‌مند می گردند:

 

ردیف

مدت سپرده گذاری (ماه)

مدت بازپرداخت (ماه)

مثال: مبلغ تسهیلات (ریال)

(به ازای 1 میلیارد و 300 میلیون ریال میانگین )

1

1

20

250.000.000

2

2

500.000.000

3

3

750.000.000

 

 

  • مدت زمان اجرای طرح (بازه مجاز معدل گیری)، از تاریخ 1403/05/22 الی 30 آبان ماه بوده و تسهیلات مربوطه تا پایان سال قابل دریافت می باشد.
  • بدیهی است در صورت افزایش موجودی حساب های وکالتی شده تا پایان دوره طرح (30 آبان)، کل میانگین حساب مشمول ضرایب ویژه می گردد.
  • به منظور تکریم فرهنگیان ارجمند، مدت بازپرداخت تسهیلات ایشان با شرایط فوق 24 ماهه می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: