کد خبر: ۹۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۵۴
Techart نسخه‌ی سفارشی و اسپرت‌تر پورشه کاین را با ظاهری تهاجمی‌تر از مدل استاندارد رونمایی کرد. تک‌آرت نام کیت جدیدش را Aero Kit 1 می‌نامد. این کیت تغییراتی کوچک، اما چشمگیر در شاسی‌بلند پرفروش‌ پورشه اعمال کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در قسمت جلو، اسپویلر جدید و تهاجمی‌تر دیده می‌شود که با کاپوت فیبرکربنی ظاهر خشن‌تری به خودرو بخشیده است. در بخش عقب درکنار اسپویلرهای جدید، بال بزرگ و دیفیوزر قرار دارد.

تک‌آرت می‌گوید که کاین با کیت جدیدش آیرودینامیک‌تر شده و هندلینگش نیز بهبود یافته‌ است؛ البته جزئیاتی برای تأیید این ادعاها وجود ندارد. معمولاً تغییرات این‌چنینی، تنها روی ظاهر خودرو تأثیر می‌گذارند.

جذاب‌ترین شاسی‌ بلند پورشه / نمونه سفارشی کاین / عکس

تک‌آرت با تغییراتی در نرم‌افزار خودرو، ۶۶ اسب‌بخار به قدرت موتور اضافه کرده و سیستم اگزوز جدیدی برای کاین توسعه داده است که صدای موتور را پرطنین‌تر می‌کند.

پورشه کاین در مدل پایه از موتور سه‌لیتری V6 توربوشارژ با ۳۴۸ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. تیپ Turbo E-Hybrid به‌عنوان قوی‌ترین مدل کاین، ۷۲۹ اسب‌بخار قدرت دارد. تک‌آرت قیمت خودرو سفارشی خود را اعلام نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: