کد خبر: ۹۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۷۲
نماینده سراب، در گفتگویی اظهار داشت: هم فرمایشات رهبری از مجلس برای همکاری با دولت و هم صداقت و صمیمیت دکتر پزشکیان و تقاضای ایشان برای رای دادن به کلیت کابینه اقتضا می‌کند که بخش قابل توجهی از وزرا رای اعتماد بگیرند.

نصیرپور: با وسواس پزشکیان همه وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شدند/هم فرمایشات رهبری و هم صداقت پزشکیان اقتضا می‌کند که قابل توجهی از وزرا رای بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مجید نصیرپور، نماینده سراب، در گفتگویی با اعتماد، درخصوص کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، اظهار داشت: هم فرمایشات رهبری از مجلس برای همکاری با دولت و هم صداقت و صمیمیت دکتر پزشکیان و تقاضای ایشان برای رای دادن به کلیت کابینه اقتضا می‌کند که بخش قابل توجهی از وزرا رای اعتماد بگیرند. 

وی در ادامه گفت: وزرای پیشنهادی علی‌رغم اینکه مطابق قانون نیازی به تاییدیه امنیتی نداشتند، اما با وسواس‌های آقای پزشکیان، همگی وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شده‌اند.

نصیرپور در آخر تاکید کرد: برخی نمایندگان مجلس اصرار دارند از آقای ظفرقندی در مورد برخی موضوعات سیاسی خاص، اقرار بگیرند. اما ایشان زیر بار این اقرار نمی‌روند. هر فردی متناسب با شخصیت و ادبیات خود با نمایندگان برخورد می‌کند. معتقدم آقای ظفرقندی، پاسخ‌های درستی ارائه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: