کد خبر: ۹۷۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۹
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پیامی با اشاره به تحقق وعده رئیس جمهور برای تشکیل دولت وفاق ملی، نوشت که اکنون نوبت مجلس است تا به کل وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رأی مثبت دهد.

محمد: به نفع کشور است که نمایندگان دست پزشکیان را به گرمی بفشارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، متن پیام سعید محمد در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

دکتر پزشکیان به وعده خود در مورد تشکیل کابینه ‎وفاق ملی جامه عمل پوشاند و وزرایی از طیف‌های سیاسی مختلف مبتنی بر شایسته سالاری به مجلس محترم معرفی کرد. صرف نظر از اینکه بعضا وزرای پیشنهادی ممکن است نقاط ضعفی داشته باشند، ولی آنچه مهم می‌باشد این است که برای ایجاد اعتماد متقابل اکنون نوبت مجلس است تا به کل وزرای پیشنهادی ایشان رأی مثبت دهد.

ان‌شاءالله فضای همدلی بین دولت و مجلس نوید دهنده فصلی نو در مناسبات سیاسی کشور در جهت حل مشکلات مردم خواهد بود؛ لذا از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهم این شرایط را مغتنم شمرده و نگذارند تندروها از هر دو طرف بر این فضای مثبت خدشه وارد نمایند.

به نفع کشور و مردم است که نمایندگان دست پزشکیان را به گرمی بفشارند تا دولت چهاردهم هرچه سریعتر و با پشتوانه قوی مستقر شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: