کد خبر: ۹۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۴۲
رییس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی، زیارت و نمایشگاه‌ها مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت که اکثریت اعضای فراکسیون حمایت قاطع خود را از وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کردند.

حمایت فراکسیون گردشگری مجلس از وزیر صالحی‌امیریبه گزارش خبرداغ؛ زهرا خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این جلسه اعضای فراکسیون گردشگری برنامه‌های آقای رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: اعضای فراکسیون پس از بحث و گفت‌وگو نقطه نظرات خود را برای بهبود برنامه منطبق با برنامه هفتم و اسناد بالادستی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی مطرح کردند.

خدادادی بیان کرد: در این جلسه آقای صالحی امیری ضمن دریافت پیشنهادات نمایندگان مجلس، به سوالات طرح شده پاسخ کامل داد. پس از تبادل نظر، اکثریت اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی، حمایت قاطع خود را از وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: