کد خبر: ۹۷۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۹۸
بانک سرمایه برای دارندگان حساب‌های وکالتی در این بانک، طرح تسهیلاتی ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

طرح تسهیلات ویژه برای دارندگان حساب‌های وکالتی در بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک سرمایه، در طرح جدید این بانک، مشتریان پس از اعتبار صدمیلیونی با حفظ مانده حساب وکالتی از تسهیلات ویژه بهره مند می شوند.

گفتنی است پیش از این نیز بانک سرمایه نسبت به اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار (بدون سود – بدون ضامن) به مشتریانی که حساب خود در این بانک وکالتی نمایند، اقدام کرده بود.

بر این اساس کلیه مشتریان محترم می‌توانند با وکالتی کردن حساب خود در بانک سرمایه ضمن استفاده از اعتبار یک میلیارد ریالی (بدون سود – بدون ضامن)، از طرح ویژه تسهیلاتی این بانک نیز بهره‌مند گردند.

شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی پیرامون نحوه محاسبه و ضرایب پرداخت این طرح تسهیلاتی ویژه، متعاقباً از درگاههای ارتباطی بانک به اطلاع مشتریان ارجمند خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: