کد خبر: ۹۷۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۸
مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، به صورت حضوری و غیرحضوری حساب‌های خود را نزد این بانک وکالتی نمایند.

ثبت‌نام محصولات ایران خودر با حساب وکالتی بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک سرمایه، شرکت ایران‌خودرو درنظر دارد بخشی از تولیدات خود را تا پایان سال جاری به‌صورت طرح پیش فروش عرضه کند. در همین راستا مشتریان گرامی می توانند روز شنبه مورخ 27 مرداد 1403 با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری تا ساعت 24 و با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/web_directory/4210.html حساب خود را با رعایت حداقل مانده حساب 2 میلیارد و 300 میلیون ریال معادل 230 میلیون تومان وکالتی نمایند.

شایان ذکر است مشتریان محترم 48 ساعت پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو از تاریخ 24 مرداد 1403 تا تاریخ 31 مرداد 1403 به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: