کد خبر: ۹۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۹
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: آقای همتی در موضوع فساد ستیزی مشکل دارد و این می‌تواند خودش یک خطر برای وزارت اقتصاد باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فاطمه محمدبیگی در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس در  جریان بررسی برنامه و صلاحیت عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در سخنانی به عنوان مخالف عنوان کرد: از آقای رئیس جمهوری به دلیل تشکیل کابینه وفاق ملی تشکر می‌کنم اما درباره آقای همتی معتقدم که ایشان در سال ۹۵ یکی از اهداف‌شان را مبارزه با نجومی بگیران معرفی کردند اما وقتی در سمت خود نشستند، مدیران نجومی بگیر ابقا شدند و خبری از برخورد با مفسدین عملا نبود و این نشان می‌دهد که ایشان در موضوع فساد ستیزی مشکل دارد و این می‌تواند خودش یک خطر برای وزارت اقتصاد باشد.

وی افزود: همچنین توقف انتشار عمومی آمار عملکرد صنعت بیمه و منع معاونان و مدیران از پاسخگویی به خبرنگار بخشی از عدم شفافیت ایشان است؛ همانطوری که بعدها در راستای عدم شفافیت آمار و ارقام در بانک مرکزی توسط ایشان صورت گرفت. همچنین دستور عدم انتشار آمار نرخ تورم از آذر ماه سال ۱۳۹۷ به این عدم شفافیت اضافه می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: درباره fatf به خاطر دارم ایشان در یک مصاحبه تفصیلی با سایت بانک مرکزی در سال ۹۹ واردات واکسن کرونا را به نوعی متصل به fatf کرد؛ آیا در زمانی که مردم روزانه ۵۰۰ الی ۶۰۰ کشته در کرونا می‌دادند جای معادلات سیاسی است؟ آیا نمایندگان مجلس اجازه می‌دهند که امروز با چنین فردی موافقت کنیم؟ سوالم از آقای همتی این است که با توجه به اینکه بالاترین رشد نقدینگی در دوره ایشان در بانک مرکزی صورت گرفته است، برنامه ایشان برای مهار تورم و کنترل نقدینگی چیست؟

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: