کد خبر: ۹۷۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۶۱
نماینده بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی اطلاعات را از برجسته‌ترین و باتجربه‌ترین شخصیت‌ها دانست و گفت که آقای خطیب یک شخصیت فراجناحی است که به هیچ حزب، گروه و جریان سیاسی تعلق ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، احمد جباری در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس به عنوان موافق حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت:‌ در برهه حساس و خطیری از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها قرار داریم که با جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم مصادف شده است.

وی وزارت اطلاعات را یکی از وزراتخانه‌های مهم و حساس کشور دانست و اظهار کرد که وزارت اطلاعات از امنیت جامعه و کشور و امنیت اقتصادی و اجتماعی و توسعه و بالندگی کشور دفاع می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی اطلاعات را از برجسته‌ترین و باتجربه‌ترین چهره‌ها و شخصیت‌ها توصیف کرد و افزود: آقای خطیب کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی شروع کرده، در دولت سیزدهم وزیر اطلاعات بود و اکنون هم رئیس جمهور او را به عنوان وزیر پیشنهادی در دولت چهاردهم معرفی کرد چون معیارها و ملاک‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری را داشت که مهم‌ترین آن باورمندی و پایبندی به اصول و ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و قانون اساسی است.

جباری افزود: آقای خطیب از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که به افتخار جانبازی نائل شده و برادر شهید او بیش از این مسئولیت کلیدی و خطیر سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را به عهده داشتند.

نماینده بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای خطیب شخصیتی فراجناحی است و به هیچ حزب و گروه و جریان سیاسی تعلق ندارد که دیدگاه‌ها و عملکردش موید آن است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: