کد خبر: ۹۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۵۵
نماینده موافق کابینه پیشنهادی گفت: نیروهای انقلابی نباید پزشکیان را پیش داوری کنند و وابسته به جریان ۲۷ ساله سیاسی خاص بدانند.

نماینده موافق کابینه پیشنهادی: پزشکیان تحت تاثیر زنبیل به دست‌ها نیست/اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت حرف بی‌اساسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در جلسه نوبت صبح و بعد از ظهر نمایندگان از فرصت ۱۵۰ دقیقه‌ای خود به عنوان مخالف و موافق استفاده کردند منتهی رئیس جمهور از فرصت دو ساعت و نیم خود استفاده نکرد و حدود یک ساعت از زمان او باقی ماند.

براین اساس طبق درخواست دولت فرصت رئیس جمهور در اختیار نمایندگان مدافع قرار گرفت.

فرشاد ابراهیم‌پور نماینده موافق کابینه پیشنهادی گفت: برخی از شروط وفاق انسجام ملی به عملکرد رئیس جمهور مربوط است. معتقدم خوب شروع کرده است و اولین گام نسبت به نیروهای مؤمن و انقلابی این باشد که سوءظن به پزشکیان نداشته باشند.

اهم اظهارات ابراهیم پور را بخوانید؛

*نیروهای انقلابی نباید پزشکیان را پیش داوری کنند و وابسته به جریان ۲۷ ساله سیاسی خاص بدانند. مواضع مقتدرانه و متواضعانه و استکبار ستیزانه او را می‌خواهیم که به فضل الهی تاکنون در این مسیر موفق عمل کرده است. انتخاب افراد مجرب و غیر سیاسی محور انتخاب او بوده و دکتر پزشکیان تحت تأثیر جریان سهم‌ها و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

*پس از شهادت رئیس جمهور خدوم کشورمان وضعیت اداری و کشور در حالت تعلیق قرار گرفته است و دولت هرچه زودتر باید شکل بگیرد و با قدرت در مسیر خدمتگزاری حرکت کند. کابینه معرفی شده انصافاً یک کابینه فراجناحی از همه طیف‌ها است. شاید تنها نبود برادران و خواهران اهل سنت در کابینه از جمله نقاط ابهام برانگیز آن باشد که طبق وعده رئیس جمهور مقرر است در سایر مناصب از این عزیزان استفاده شود.

*اما اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران حرف بی‌اساسی است که در آمیختن خون پاک مجاهدان اهل سنت در کردستان و بلوچستان و برجسته‌تر از همه در فلسطین مظلوم با سرداران دلباخته اهل بیت خط بطلانی از خون کشید که کردستان را از شر کومله و دموکرات با خون مجاهدان سنی در کنار شیعیان آزاد کرد.

*درخواست خاضعانه از رئیس جمهور اسلامی ایران و وزرا دارم که توجه ویژه به مظلوم خوزستان و مردم محروم در چهار سال آینده داشته باشند.

جباری: ساده زیستی و عمل به حرف‌ها را از نزدیک در آقای پزشکیان دیده‌ام

در ادامه جلسه علنی عصر امروز مجلس، رضا جباری، نماینده مردم مسجدسلیمان در موافقت با مشی کلی کابینه چهاردهم گفت: ساده زیستی و عمل به حرف‌ها را از نزدیک در آقای پزشکیان دیده‌ام. ایشان به منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا لبیک گفتند. مشارکت ۵۰ درصدی مردم، مسئولیت رییس‌جمهور را سنگین می‌کند.

اهم اظهارات جباری را بخوانید؛

*هرچه سریعتر باید دولت تشکیل شود تا مقداری از مشکلات مردم حل شود. بیکاری، کمبود بهداشت و درمان و مشکلات معیشتی، امروز در کشور وجود دارد.

*به دلیل عدم اجرای قوانین هنوز مشکلات در کشور وجود دارد. چشم ۸۵ درصد فعالان درمان در بخش دولتی به اصلاح قوانین بهداشت و درمان از سوی رییس‌جمهور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: