کد خبر: ۹۷۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۰۲
​مهدی اقبالی‌راد، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به اتفاق رضا صدیق مشاور مدیرعامل در امور بازنشستگان بانک در بازدید از بخش‌های مختلف شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بورس، بانک و بیمه با فعالان بازار سرمایه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، اقبالی‌راد در این بازدید با مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک‌های رفاه و ایران-ونزوئلا و شرکت‌های بیمه کوثر، البرز و همکاران سیستم، دیدار و راهکارهای توسعه همکاری با این شرکت‌ها، ارائه خدمات و استفاده از ظرفیت‌های متقابل را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

IMG_20240812_144308_031.jpg

IMG_20240812_144311_876.jpg

استفاده از ظرفیت‌های نوین و راهبردی بانک صادرات ایران از جمله نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی (چکنو)، سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) و اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران با نام تجاری سپینو و همچنین ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در پی افزایش سرمایه بانک، از جمله موارد مورد توجه در تشریح و تبیین قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بانک صادرات ایران بود که توسط عضو هیئت‌مدیره بانک تشریح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: