کد خبر: ۹۷۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۷
​همزمان با دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، بانک صادرات ایران با همراه اول تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد.

​امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با همراه اولبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این تفاهم‌نامه که توسط یاسر مرادی عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و عباس نوربخش معاون مالی و تدارکات همراه اول به امضاء رسید، افزایش تعاملات و همکاری‌ها و ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، پرداخت تسهیلات و تعهدات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات، مورد توافق قرار گرفت.

یاسر مرادی همچنین ضمن بازدید از غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه و دیدار با مسئولان شرکت‌های ابزاری بانک، با مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره برخی شرکت‌های بزرگ حاضر در  نمایشگاه از جمله شرکت توسعه سنگ آهن مرکزی سام، آسیاتک، هلدینگ کاریزما، هلدینگ نوبیتکس، همراه اول، ایرانسل، بیمه ملت و بیمه آسیا دیدار و راه‌های توسعه همکاری، ارائه خدمات و استفاده از ظرفیت‌های متقابل را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای تسریع در  همکاری‌ها را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: