کد خبر: ۹۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۰
شعب منتخب ریالی(کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران در روز چهارشنبه 17 مرداد ​آماده خدمت رسانی خواهند بود.

اطلاعیه تعطیلی شعب بانک صادرات ایران در روز چهارشنبهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شعب و واحدهای ستادی این بانک در استان‌های تهران و البرز، پیرو دستور شورای هماهنگی بانک‌ها و به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و انرژی در کشور، در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل است و خدمات در این روز تنها از طریق شعب منتخب (کشیک) از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح ارائه خواهد شد.

 

شعب منتخب ریالی (کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران در استان‌های تهران و البرز در روز تعطیل چهارشنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، آماده ارائه خدمات به مشتریان و هموطنان هستند.

فعالیت شعب و واحدهای ستادی بانک صادرات ایران نیز در ۱۳ استان کشور (سمنان، قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه) در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعال هستند.

همچنین بنا بر تصمیم اعلامی از سوی استانداری اصفهان، شعب بانک در این استان در روزهای چهارشنبه ۱۷ مرداد و پنج‌شنبه ۱۸ مرداد تعطیل بوده و شعب منتخب ریالی (کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران از ساعت ۹ الی ۱۱ خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: