کد خبر: ۹۷۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۵۲
شاگرد مصباح در فیلمی که از او منتشر شده می گوید: سیدمحمد خاتمی شیعه نیست و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است و اگر او ملعون نباشد کس دیگری ملعون نیست.

توهین های جنجال برانگیز شاگرد مصباح یزدی: خاتمی شیعه نیست، هاشمی هم ملعون بود /علی شریعتی «لعنت الله علیه» و کافر استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فیلمی از غلامرضا فیاضی، نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در فضای مجازی منتشر شده که دکتر علی شریعتی را «لعنت الله علیه» می خواند و می گوید او یقینا کافر است.

فیاضی در ادامه می گوید سیدمحمد خاتمی شیعه نیست و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است و اگر او ملعون نباشد کس دیگری ملعون نیست. رفسنجانی هم مقابل ولی زمان می‌ایستد و ملعون است. اگر کسان دیگر که غاصب خلافت بودند ملعون هستند، او هم ملعون است.

غلامرضا فیاضی، عضو هیأت مدیره موسسه آموزشی امام خمینی، از شاگردان و همفکران مصباح یزدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: