کد خبر: ۹۷۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۲

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جیلی گلکسی L۶ با تریم جدید Creative Edition، نمای بیرونی جدید و پیکربندی ارتقا یافته را به ارمغان می‌آورد. در ماه ژوئن، سری گلکسی جیلی در مجموع ۱۵۹۷۵ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال قبل ۶۵.۲ درصد افزایش داشت. به‌طور خاص، جیلی گلکسی L۶ حدود ۶۳۹۱ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به ماه قبل ۴٫۳ درصد افزایش داشت.

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی/ ایده‌آل برای بازار ایران / عکس

به‌عنوان یک‌تریم جدید برای جیلی گلکسی L۶، طراحی Creative Edition با سایر تریم‌ها مطابقت دارد. این خودروی جدید از نمای بیرونی با طرح رنگ دوتایی رز و مشکی استفاده می‌کند. اندازه بدنه آن ۴۷۸۲/۱۸۷۵/۱۴۸۹ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۷۵۲ میلی‌متر است.

جالب است بدانید که مالک جیلی یکی از مهم ترین افراد در صنعت خودروی چین به حساب می آید؛ میلیاردر چینی، لی شوفو که با نام انگلیسی خود اریک لی نیز شناخته می شود. دارایی خالص او ۱۵.۱ میلیارد دلار است و طبق گزارش فوربس، او صد و پانزدهمین فرد ثروتمند جهان است. او اغلب به عنوان یک مرد بزرگ و تاجر سر سخت توصیف می شود که جواب “نه” را نمی پذیرد. جیلی همه چیز دارد: ده ها برند خودرو (از جمله ولوو، لینک اند کو، لوتوس و…) از سطح مبتدی گرفته تا پریمیوم، ماهواره هایی مانند SpaceX یا کسب و کار های مرتبط با خودرو که با اوبر چینی رقابت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: