کد خبر: ۹۷۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۴۵
شربت خاکشیر بهترین داروی جلوگیری از گرمازدگی است.

با این شربت از گرمازدگی جلوگیری کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کارشناس گیاهان دارویی شربت خاکشیر را بهترین دارو برای جلوگیری از گرمازدگی دانست و گفت: نوشیدنی های گیاهی خاکشیر، تخم ریحان، سکتجبین، تخم‌شربتی و شربت های طبع سرد همچون آلبالو برای جلوگیری از گرمازدگی و کم‌آبی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است.

جمال پورفرج در گفت‌وگو با ایسنا به شدت گرمای هوا در روز های آتی اشاره کرد و افزود: شهروندان باید از تابش مستقیم نور خورشید بر پوستشان برحذر باشند و درصورت ضرورت حضور در بیرون از مکان های مسقف باید از ماسک، عینک، پیراهن های آستین دار و آستین‌بند استفاده شود.

وی به استفاده از کرم های سنتی برای جلوگیری از گرمازدگی تاکید کرد و ادامه داد: باید در جلوگیری از گرمازدگی از کرم های کالاندولا و همیشه بهار استفاده شود.

وی به راهکار های درمان گرمازدگی اشاره کرد و گفت: دوش آب ولرم برای ریکاوری بدن و شربت آبلیمو برای درمان گرمازدگی بهترین راهکار است و همچنین مصرف میوه های تابستانی و هندوانه برای تامین آب بدن توصیه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: