کد خبر: ۹۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۵۸
خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت وکالتی با استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است.

یک خبر مهم از طرح نهضت ملی مسکنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: طرح نهضت ملی مسکن به‌منظور فراهم‌کردن زمینه رونق تولید و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا بازار مسکن اجرا می‌شود. براساس این طرح افراد دارای شرایط می‌توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان قیمت که دولت در
به نقل از ایرنا،وی ادامه داد: برخی افراد به‌صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن می‌کنند که مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت وکالتی با استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاوران املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند را به‌ همراه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: