کد خبر: ۹۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۶۲
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

سهامداران عدالت حتما بخوانند/ چرا سود سهام عدالت برای این گروه واریز نشد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

او افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: