کد خبر: ۹۷۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۴۱
پس از اعلام قیمت نهایی ری‌را توسط ایران‌خودرو، وزیر صمت اعداد و ارقام اعلامی را تکذیب کرد و علاوه بر ساخت سالانه ۱۱۰هزار دستگاه از این خودرو اعلام کرد که قیمت ری‌را زیر ۱ میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: «خودروی «ری‌را»، تقریباً همه آپشن‌ها را در رقابت با خودروهای خوب دنیا دارد از نظر استاندارد و ایمنی استاندارد بسیار بالایی دارد. این خودرو، دو گونه موتور دارد بیش از ۶۷ درصد ساخت داخل شده است ز همه مهم‌تر اینکه مهندسی و طراحی با نام و نشان تجاری ایرانی می‌تواند به دنیا عرضه شود».

وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد / قیمت ری‌را زیر یک‌میلیارد تومان خواهد بود

به نقل از ایرنا، علی‌آبادی ادامه داد: «قیمت خودرو «ری‌را» کمتر از یک میلیارد است و عرضه آن از اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد. ساعتی ۲۰ عدد و سالی ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌شود که آمار نسبتاً خوبی است».

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «این یک تحول ساده در صنعت خودروی داخلی است و امیدوارم به لحاظ کیفی موردپسند قرار گیرد. این خودرو هم نمونه برقی و هم نمونه بنزینی دارد و نمونه کنونی نمونه بنزینی است و نمونه برقی هم ساخته شده».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: